meta-fb-si meta-fb-at meta-fb-sk meta-fb-at meta-fb-at

💡 Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi (FAQ) 💡

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, które otrzymujemy mailowo lub za pośrednictwem mediów społecznościowych. Jeśli masz dodatkowe pytania – skontaktuj się z nami za pomocą formularza na dole strony.

Naszą główną usługą jest wywoływanie zdjęć. Ty przesyłasz swoje fotografie za pośrednictwem naszej strony internetowej, a my je drukujemy, starannie pakujemy i wysyłamy na Twój adres.

Dostępne są następujące formy płatności:

Karta kredytowa lub debetowa

PayPal

Płatność przy odbiorze

Najpopularniejszym formatem wśród naszych klientów jest 10 × 15 cm z błyszczącym wykończeniem. To właśnie ten rozmiar cieszy się największym zainteresowaniem. Więcej o wyborze między wykończeniem błyszczącym a matowym znajdziesz w naszej sekcji „Co wybrać: błysk czy mat?”.

Wszystkie zdjęcia są wywoływane w naszym nowoczesnym laboratorium w Słowenii, gdzie korzystamy z najnowocześniejszego sprzętu, aby zapewnić najwyższą jakość.

Ponieważ zdjęcia są wykonywane według Twojego zamówienia, zwrot nie jest możliwy. Jeśli jednak nie jesteś zadowolony z jakości, skontaktuj się z nami pod adresem info@foto-chwila.pl — wspólnie znajdziemy rozwiązanie.

Oczywiście! Możesz zmienić adres dostawy, najlepiej w ciągu pierwszych 24 godzin po złożeniu zamówienia. Skontaktuj się z nami na info@foto-chwila.pl

Zdjęcia wykonujemy w ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia. Paczki wysyłamy do czwartku, a zamówienia złożone od piątku do niedzieli wysyłamy w poniedziałek. Czas dostawy to zazwyczaj do 72 godzin.

Koszt dostawy wynosi 15,00 zł za dostawę do paczkomatu oraz 19,00 zł za dostawę na dom. W przypadku wyboru płatności przy odbiorze obowiązuje dopłata 3,90 zł.

W przypadku zamówień o różnych wymiarach koszt dostawy może być łączny, więc płacisz tylko raz.

Oczywiście, płatność przy odbiorze jest możliwa. Prosimy jednak, aby w przypadku złożenia zamówienia odebrać przesyłkę, ponieważ jeśli do nas wróci, niestety musimy ją wyrzucić — to przecież unikatowy produkt z Twoimi wspomnieniami.

Jeśli zamówienie zostało poprawnie złożone, powinieneś otrzymać wiadomość e-mail z potwierdzeniem, zawierającą Twoje dane oraz szczegóły zamówienia.

Tak, oczywiście! Możesz dodawać zdjęcia w różnych wymiarach do koszyka, a kiedy wszystko będzie gotowe, przejść do realizacji zamówienia. Koszt dostawy zostanie naliczony tylko raz.

Kod rabatowy należy wpisać na drugim etapie zamówienia, w miejscu, gdzie podajesz swoje dane osobowe. Po ich wprowadzeniu pojawi się pole do wpisania kodu.

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z nami – odpowiemy tak szybko, jak to możliwe.